Rendelés menete, fontos infók
Pontokba szedtem pár fontosabb információt a Judyartdesign webáruház működésével kapcsolatban!
Kérlek megrendelés előtt olvasd át!
Köszönöm!
egy kis Judyartdesign történelem....
A Judyartdesign mint márkanév 2002 óta létezik.
Kis, "vidéki" márkaként 2014 óta váltja valóra anyukák álmát/vágyát textil termékeivel; szolgálja ki fogzós babák igényeit nyálkendőivel,
teszi egyedi sapkáival és sáljaival boldoggá a nagyobb gyermekeket is évről évre!
Az igazán stílusos babák pedig az egyedülálló Judyart turbán sapkáikkal hódítanak ország szerte, amire nagyon büszkék vagyunk!
A saját tervezésű és egytől-egyig kézzel készült minőségi Judyartdesign termékek így méltán kedveltek a magyar kézműves piacon!
Mitől is vagyunk olyan népszerűek?
Fazonjaink tervezésekor a praktikum a legfontosabb szempont és nálunk található a legszélesebb szín és minta kínálat melyet évszakonként megújítunk!
Egyszemélyes "anyavállalatként" kapacitásunk korlátozott!
1.
Tudjátok jól (remélem) hogy a Judyartdesign termékek egyenként kézzel készülnek!
Kézműves termékek, nincs kiadva a gyártás varrodának.
A tervezéstől az utolsó cérna levágásáig, minden munkafolyamat egy kézben van!
A webáruházban több mint 600 féle (és nem darab!!!) termék található "készleten".
Ez nem azt jelenti, hogy el is van készítve, hiszen egymagam több ezer darab terméket képtelen lennék akár pár nap alatt elkészíteni. A készlet ki van szabva, rendelés esetén kerül összeállításra, megvarrásra. Ezért is van az általános szerződési feltételekben 1-3 munkanap megjelölve, hogy kb!!! ennyi idő mire át tudom adni a futárnak!
Tehát ha ma leadtok reggel egy rendelést, nem tudtok délután jönni érte, illetve nem nagy a valószínűsége hogy másnap már csönget is vele a futár.
És ez nem azért van mert lusta vagyok levenni a terméket a polcról és a futár kezébe nyomni, hanem mert van gyártási ideje. Nem egy multi vagyok akinél készen ott sorakoznak a gyártó sorról leugrott késztermékek!
Kézműves vagyok egyedi gyártással!
2.
A könnyített regisztráció miatt rengeteg gond van az elgépelt, rosszul megadott e-mail címekkel! Sajnos nincs arra kapacitásom hogy egyenként bogarásszam kinek rossz a megadott levelezési elérhetősége, SMS-t írogassak, nyomozzak stb. Én e-mail-en keresztül kommunikálok, így kérlek erre fokozottan figyeljetek oda! Sőt! A futár cég is e-mail-ben küldi a tájékoztatást a szállításról, benne található a futár telefonszáma, a link amin lehet módosítani a szállitás időpontját ha épp nem megfelelő!
Kérlek erre fokozottan figyeljetek!
3.
Tudjátok sokáig nem volt utánvétes szállitás mert régebben elég sok probléma volt azzal, hogy valaki megrendelt valamit és nem vette át, a csomag visszajött én meg fizethettem a dupla szállítási költséget a semmiért. Ezért került bevezetésre az, hogy jóvá kell hagyni az utánvétes szállítást!
Tök egyszerű, egy válasz üzenetben elküldöd, "ok, szeretném kérni a csomagot"!
Így is többször előfordult hogy valaki nem kérte, de nincs azzal gond (mondjuk nem ártana ha magától jelezné az illető, ennyit megérdemlek).
AZONBAN mostantól nem fogok emiatt magyarázkodni, hogy miért is kell, máshol nem is hallottam még ilyenről stb... aki nem hagyja jóvá annak 5 nap múltán törlöm a rendelést!
Nem fogok SMS-t írogatni, könyörögni. Egyszerűen nincs rá időm (a gyártástól veszem el az időt)!
És ugyan ez vonatkozik azokra akik utalást jelölnek meg de nem utalnak.
Fontos!
Kérlek ne bíráld ezt a rendszert!
Teljesen mindegy miért lett bevezetve, ez a szabály, ennyi. Köszönöm!
4.
Szegedi átvétel:
FIGYELEM! A szegedi személyes átvétel megyszűnt!
5.
Egyedi rendeléseket sajnos továbbra sincs kapacitásom teljesíteni!
Csak azok a termékek rendelhetők amik a webáruházban készleten vannak!
6.
CSOMAGCSERE
Méret vagy egyéb probléma miatti cserét két féle képpen tudjuk megoldani:
1. Visszajuttatod nekem a terméket (az információk közt megtalálod a csomagcsere postacímet),
én pedig postázom a csere terméket. Ennek díjja a mindenkori szállítási költség, melyet előreutalással tudsz rendezni.
2. MPL csomagcserével.
A futár viszi a csereterméket, neked nincs más teendőd csak biztonságos szállításra alkalmasan becsomagolni a nálad lévő terméket. Az új csomagon lesz kívülről egy plusz futár matrica azt kell a visszaküldendő csomagra ráragasztani és a futárnak átadni. Ebben a futár is szokott segíteni.
MPL csomagcsere költsége 1800 ft, melyet előre kell utalnod, utána tudom indítani a csomagcserét!
Judyart