Új jelszó kérése
Kategóriák
Vásárlóink kedvencei

Kövess minket az Instagramon is!

Fizetési megoldás

Rendelés menete, fontos infók

Pontokba szedtem pár fontosabb információt a Judyartdesign webáruház működésével kapcsolatban!
Kérlek megrendelés előtt olvasd át!
Köszönöm!

 

1. 
Tudjátok jól (remélem) hogy a Judyartdesign termékek egyenként kézzel készülnek!
Kézműves termékek, nincs kiadva a gyártás varrodának.
A tervezéstől az utolsó cérna levágásáig, minden munkafolyamat egy kézben van!


A webáruházban több mint 600 féle (és nem darab!!!) termék található "készleten".
Ez nem azt jelenti, hogy el is van készítve, hiszen egymagam több ezer darab terméket képtelen lennék akár pár nap alatt elkészíteni. A készlet ki van szabva, rendelés esetén kerül összeállításra, megvarrásra. Ezért is van az általános szerződési feltételekben 1-3 munkanap megjelölve, hogy kb!!! ennyi idő mire át tudom adni a futárnak!
Tehát ha ma leadtok reggel egy rendelést, nem tudtok délután jönni érte, illetve nem nagy a valószínűsége hogy másnap már csönget is vele a futár.
És ez nem azért van mert lusta vagyok levenni a terméket a polcról és a futár kezébe nyomni, hanem mert van gyártási ideje. Nem egy multi vagyok akinél készen ott sorakoznak a gyártó sorról leugrott késztermékek!
Kézműves vagyok egyedi gyártással!


2.
A könnyített regisztráció miatt rengeteg gond van az elgépelt, rosszul megadott e-mail címekkel! Sajnos nincs arra kapacitásom hogy egyenként bogarásszam kinek rossz a megadott levelezési elérhetősége, SMS-t írogassak, nyomozzak stb. Én e-mail-en keresztül kommunikálok, így kérlek erre fokozottan figyeljetek oda! Sőt! A futár cég is e-mail-ben küldi a tájékoztatást a szállításról, benne található a futár telefonszáma, a link amin lehet módosítani a szállitás időpontját ha épp nem megfelelő!
Kérlek erre fokozottan figyeljetek!


3.
Tudjátok sokáig nem volt utánvétes szállitás mert régebben elég sok probléma volt azzal, hogy valaki megrendelt valamit és nem vette át, a csomag visszajött én meg fizethettem a dupla szállítási költséget a semmiért. Ezért került bevezetésre az, hogy jóvá kell hagyni az utánvétes szállítást!
Tök egyszerű, egy válasz üzenetben elküldöd, "ok, szeretném kérni a csomagot"!
Így is többször előfordult hogy valaki nem kérte, de nincs azzal gond (mondjuk nem ártana ha magától jelezné az illető, ennyit megérdemlek).
AZONBAN mostantól nem fogok emiatt magyarázkodni, hogy miért is kell, máshol nem is hallottam még ilyenről stb... aki nem hagyja jóvá annak 5 nap múltán törlöm a rendelést!
Nem fogok SMS-t írogatni, könyörögni. Egyszerűen nincs rá időm (a gyártástól veszem el az időt)!
És ugyan ez vonatkozik azokra akik utalást jelölnek meg de nem utalnak.


4.
Szegedi átvétel:
Hétvégén nem áll módomban rendelést átadni mostantól. Egyszerű az ok, szeretném a családommal tölteni a pihenő időt, nem a rendelés átvételéhez igazodni, főleg úgy hogy megbeszéljük és el sem jönnek a megbeszélt időpontban.
Hétköznap 9-18 óra közt lehetséges az átvétel ez is kizárólag csak előre egyeztetett időben, hiszen hétköznap is akadhat dolgom. Ha valaki bejelentkezik de nem jön és nem is szól egy perccel sem vagyok hajlandó tovább itthon szobrozni ha épp más dolgom van. Sajnos erre is több példa volt az utóbbi hetekben!


5.
Egyedi rendeléseket sajnos továbbra sincs kapacitásom teljesíteni!
Csak azok a termékek rendelhetők amik a webáruházban készleten vannak!


6.
Próba lehetőség esetenként Szegeden, a Bödön piacon lehetséges, mivel fent már kifejtettem hogy nincs előre legyártott készletem.
Azonban ha pontosan leméritek a baba fejét akkor 99,9% hogy tökéletes lesz rá a sapka, turbán, fejkendő.

 

Minden fenti pont esetén természetesen érvényes hogy tisztelet a (sok-sok) kivételnek!

Köszönöm ha ezeket az észrevételeket tiszteletben tartod és segíted vele munkámat!

 

Judyart

Webáruház készítés